Na modowej mapie stolicy pojawiła się nowa, kultowa marka — OAKLEY STORE WARSAW. Z tej okazji, 6 września w warszawskim Wilanowie, odbyło się uroczyste otwarcie pierwszego salonu Oakley w Polsce, a także w całej Europie Wschodniej. Na wydarzeniu nie zabrakło gwiazd, które jako pierwsze chciały poznać pełen asortyment marki. Na czerwonym dywanie pojawili się m.in. Danuta Stenka, Beata Tadla, Odeta Moro, Maciej Orłoś, Paulina Koziejowska, Marcin i Rafał Mroczek, Piotr Stramowski, Bogna Sworowska, Otylia Jędrzejczak, Cezary Trybański, Monika Mazur, Barbara Kurdej-Szatan, Otylia Jędrzejczak, Bożydar Iwanow, Michalina Sosna, Joanna Racewicz, Kamil Lemieszewski, Michał Żewłakow, Piotr Zelt, Zbyszek Bartman, Karolina Motylewska oraz Natalia Jakuła.
„Dzisiejszy dzień to dla nas unikalne wydarzenie — otwieramy pierwszy w Polsce koncept OAKLEY STORE WARSAW. To także pierwszy taki sklep w całej Europie Wschodniej. Oferujemy pełen asortyment kolekcji marki Oakley. To nie tylko okulary przeciwsłoneczne, gogle czy kaski, ale również buty i tekstylia, czyli koszulki, spodnie, bluzy, kurtki… Niedługo będzie dostępna cała kolekcja zimowa, wszyscy będą mogli świetnie ubrać się na deskę czy na narty” – powiedział przedstawiciel marki, Piotr Cichecki.
„Ważnym dodatkiem w naszym sklepie jest to, że oferujemy korekcję dla okularów przeciwsłonecznych, sportowych i na co dzień. To jest pewna nowość na rynku i liczymy na sukces w tym obszarze. Niestety, wszystkim coraz szybciej pogarsza się wzrok, więc okulary sportowe i do codziennego życia stają się coraz częściej nieodzownym elementem dla wielu z nas” – dodał Paweł Trepczyński, również przedstawiciel marki.
Jedną z gości wydarzenia była znana dziennikarka i prezenterka „Pytania na śniadanie”, Beata Tadla. „Sama siebie wcześniej nie podejrzewałam, że tak pokocham ubrania sportowe. Właściwie obecnie przerzucam się na nie zupełnie. Wygoda jest pozycją numer jeden w mojej szafie — dresy, t-shirty, wygodne spodnie i sportowe kurtki. Mam też całą kolekcję okularów przeciwsłonecznych. Czeka nas przepiękna jesień, więc na pewno będę długo z nich korzystać. A marce Oakley życzę wiernych klientów, którzy wierzą, że sport i wygoda są ważniejsze niż szpilki” – powiedziała Beata Tadla.
Na wydarzeniu obecna była także znana aktorka Danuta Stenka, która z zainteresowaniem przymierzała nowości optyczne marki. „Takie okulary sportowe mam chyba po raz pierwszy w życiu. Bardzo mi się podobają, zwłaszcza ich kosmiczny kształt. Myślę, że doskonale sprawdzą się nie tylko podczas uprawiania sportów, ale także w samochodzie. Od strony praktycznej będą świetne, bo ja noszę okulary progresywne i muszę mieć idealnie dobraną korekcję” – powiedziała Danuta Stenka, jak się okazało, także miłośniczka sportowego stylu w ubiorze.
Marcin Mroczek również przyznał, że ubrania sportowe to must have w jego szafie. „Od pandemii coraz więcej ludzi jest aktywnych i sport jest dla nich podstawą dbania o zdrowie fizyczne i psychiczne. A przez to zaczęli się ubierać na sportowo, a moda sportowa szybko weszła na salony. Wrażenie zrobiły na mnie okulary przeciwsłoneczne, które mogą pełnić także rolę korekcyjnych, jako dopełnienie do bardziej eleganckich stylizacji. To dla wielu ludzi doskonałe rozwiązanie, zwłaszcza dla tych kochających sport” – powiedział aktor.
Wagę okularów przeciwsłonecznych połączonych z korekcją docenił też obecny na wydarzeniu Piotr Stramowski. „Noszę szkła kontaktowe, ale na przykład mój tata zawsze miał z tym wielki problem, ponieważ nosił okulary, a na narty potrzebował gogli. Super, że powstała taka koncepcja. Oakley życzę jak największej sprzedaży i wiernych klientów” – powiedział Piotr Stramowski.
Otwarcie OAKLEY STORE WARSAW to nie tylko wyjątkowe wydarzenie na modowej mapie stolicy, ale także dowód na to, że marka Oakley zyskuje coraz większe uznanie wśród polskich konsumentów. To dopiero początek obecności Oakley na polskim rynku, a zainteresowanie gwiazd i klientów zapowiada sukces tej marki w przyszłości.